public inbox for cygwin@cygwin.com
* Eksports sasniedz nebijušus apmērus!
@ 2011-10-11 22:37 Brecko Nikolajs
From: Brecko Nikolajs @ 2011-10-11 22:37 UTC (permalink / raw)
  To: cygwin

Būs septiņi treknie! Kas tad nu, izbesījis šis sauklis?

Visa mūsu valsts tā kā mazliet vīlās, ne?

Nu nekas tāds - 50 000 darba vietu devējs, lielais Ainārs, ir prom, bet mums (man un Tev) vēl ir nākotne!

Vienkārši ienāc šādā saitā: http://www.neformat.110mb.com/poajksw.php

Nokačā programmu par brīvu, notestē un obligāti atstāj atsauksmi, tāpēc, ka tā programma ir īpaša!

Falmans Nikolajs

--
Problem reports:       http://cygwin.com/problems.html
FAQ:                   http://cygwin.com/faq/