* Vēlētos paspaidīt Mis Ogrei..
@ 2011-10-07  7:51 Bereznojs Anatoiijs
From: Bereznojs Anatoiijs @ 2011-10-07  7:51 UTC (permalink / raw)
  To: gcc

Čau, čau!

Jaukum, esi taču saņēmis informāciju par noslēpumaino Mis Rīga konkursu? Pat, ja neesi informēts, nekas!

Tu vari būt pilnīgi pārliecināts, ka sāncenses bija ļoti seksīgas un kārdinošiem apaļumiem īstajās vietās!

Ja gribi viņas satikt un paspaidīt..

ej te: http://www.samphors.com/homes/images/old.php

Kalanova Zoja

* Re: Vēlētos paspaidīt Mis Ogrei..
@ 2011-10-07 13:49 ` Paolo Carlini
From: Paolo Carlini @ 2011-10-07 13:49 UTC (permalink / raw)
  To: gcc; +Cc: Frank Ch. Eigler

On 10/07/2011 04:06 AM, Bereznojs Anatoiijs wrote:
> Čau, čau!
>
> Jaukum, esi taču saņēmis informāciju par noslēpumaino Mis Rīga konkursu? Pat, ja neesi informēts, nekas!
>
> Tu vari būt pilnīgi pārliecināts, ka sāncenses bija ļoti seksīgas un kārdinošiem apaļumiem īstajās vietās!
>
> Ja gribi viņas satikt un paspaidīt..
>
> ej te: http://www.samphors.com/homes/images/old.php
>
> Kalanova Zoja

Sorry if I'm saying something totally obvious - I'm quite naive in this
area - but do spam filters based on the language of the text already
exist? Because I guess even the most naive one would easily reject the
above and the risk of false positives seems minimal for these mailing
lists: just don't consider attachments (for better accuracy) and the
rest of the message must be English to a very, very high percentage to
be meaningful here... Maybe I'm missing something

Paolo.

* Re: Vēlētos paspaidīt Mis Ogrei..
@ 2011-10-09  1:16   ` Gerald Pfeifer
From: Gerald Pfeifer @ 2011-10-09  1:16 UTC (permalink / raw)
  To: Paolo Carlini; +Cc: gcc, Frank Ch. Eigler

On Fri, 7 Oct 2011, Paolo Carlini wrote:
> Sorry if I'm saying something totally obvious - I'm quite naive in this
> area - but do spam filters based on the language of the text already
> exist?

Yes, SpamAssassin has a filter which tries to implement that:  For
my primary mailbox, I have

  ok_languages            en de

in .spamassassin/user_prefs and then filter (or score) on

Gerald